Eredetileg a jövő év végéig átadandó beruházások között szerepelt az M0-s északi Duna-hídja (a hozzá vezető utakkal együtt) a 2003 végén elfogadott sztrádatörvényben. Ezt a határidőt azóta egy évvel meghosszabbították. A Világgazdaság információi szerint azonban a módosított határidő is veszélyben van, szakmai körökben napról napra kisebb esélyt látnak arra, hogy a sajátos szerkezetű híd elkészül a pályázati kiírásban rögzített 2007. október 31-i határidőig.
A projekt kivitelezésére a Nemzeti Autópálya (NA) Rt. tavaly decemberben indított tárgyalásos eljárást. A második fordulóban ajánlatot tett Hídépítő Rt.–Strabag Rt. alkotta konzorciummal, a Betonút Rt.-vel és a Vegyépszer Rt.-vel már márciusban elkezdődtek a tárgyalások. Az eredményhirdetést akkor legkésőbb május–júniusra tervezték, de azóta sem történt meg. Sőt a közelmúltban az ajánlattevőket a „rendelkezésre állás” meghosszabbítására kérte a sztrádatársaság. A Világgazdaság úgy tudja, hogy a 60 milliárd forint körülire becsült beruházásra a legkedvezőbb ajánlatot a Hídépítő–Strabag páros tette.
(vg.hu)
Már 1,2 millióan nézték meg, ahogyan Kocsis Máté helyreteszi Magyar Pétert a reptéri zápor kapcsán + videó
