Gyermekelhízás: vétkes reklámok

A magyar fogyasztók komoly társadalmi problémának tartják a gyermekek elhízását, ugyanakkor kevesen vannak olyanok, akik a saját családjukban élő gyermekeket túlsúlyosnak találnák – derül ki a TNS Hungary kutatásából.

MNO
2005. 10. 18. 12:37
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A megkérdezettek a gyorséttermek, a reklámok, a család, illetve a szülők felelősségét érzik a legsúlyosabbnak a gyermekek elhízásában.

A TNS Hungary piackutató vállalat reprezentatív mintavételű kutatása során ötszáz 18 éves és annál idősebb magyar állampolgár fejtette ki véleményét a gyermekkori elhízás kapcsán. A megkérdezettek 63 százaléka úgy véli, hogy a gyermekek elhízása ma Magyarországon súlyos társadalmi probléma, ám sokak szerint ez a családok magánügye. Különösen érzékenynek mutatkoztak a probléma iránt a 40 és 60 év közötti korosztály képviselői, ezen belül is elsősorban a nők: közel 70 százalékuk súlyos problémának értékeli a gyermekkori elhízást.

fn.hu

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.