A Malév 2004 februárja óta az értékesített repülőjegyek után repülőjegy-kiállítási díjat, más néven szervizdíjat számít fel a fogyasztóknak. Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (OFE) ezt a fogyasztókat sújtó, többletszolgáltatás nélküli áremelésnek vélte és bírósághoz fordult.
Az egyesület rámutat: nem a légitársaságok és utazási irodák azon jogát vonják kétségbe, hogy szabadon állapítsák meg áraikat, de azt nehezményezik, hogy jogosulatlan költségelemekre hivatkozva, a fogyasztókat megtévesztve alakítsák át költségstruktúrájukat. Az OFE hozzáteszi: az utas a repülőjegy megvásárlásakor nem magát a jegyet, hanem az ahhoz kapcsolódó szolgáltatást vásárolja meg, többletdíjra a légitársaság így csak az utazáshoz kapcsolódó többletszolgáltatásért volna jogosult.
A társaság nem ismeri el az ítélet jogalapját és fellebbezni fog az ellen. (Gazdasági Rádió)
Nigel Farage pártja a legnépszerűbb a brit keresztények körében
