Nyolc százalékkal nőtt az első félévben a ruházati termékek mennyiségi értékesítése, míg a hazai ruházati kereskedelem forgalmi értéke 5 százalékkal bővült 2004 első féléve óta – derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet kutatásából.
Az egyes üzlettípusok piaci részesedésében nem következett be drámai változás, továbbra is – bár lassuló ütemben – nő a távol-keleti boltok jelentősége. Fontos megemlíteni, hogy a távol-keleti boltok előretörése 2005. első félévében nem veszélyeztette a ruházati szaküzletek – butikok, szaküzletek és márkaboltok – piacrészét, ami az összforgalomból 31 százalékról 33 százalékra nőtt. Ezzel szemben viszont csökkent az utcai árusok és piacok jelentősége. (FigyelőNet)
Zelenszkij hatalmas hibát követett el
