Felmérés alapján fejlesztené műsorait a Magyar Televízió

A nézői igények megismerését, a műsorok versenytársakkal szembeni megítélését és a műsorválasztás tudatosságát vizsgáló kutatásra írt ki pályázatot a Magyar Televízió Rt. – tartalmazza a Közbeszerzési Értesítő.

MNO
2005. 11. 20. 9:44
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A kiírás szerint a társaság a televíziózás mennyisége és tudatossága közti összefüggést, a demográfiai tulajdonságok hatását és a csatornalojalitást kívánja mérni. Horváth Réka, az MTV marketing osztályának vezetője elmondta: az úgynevezett bevonódási felmérést brit minta alapján legalább negyedéves rendszerességgel, legkevesebb egy évig kívánják elvégeztetni. A mérés célja a televíziós programok fejlesztési irányának meghatározása, az értékesítési árbevétel növelése – tette hozzá. (Uno.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.