Arra kérem Tóth Mihályt, hogy a privatizációs bevételt a csepeliek megkérdezésével, a polgárok érdekeinek megfelelően, a kerület fejlesztésére fordítsa. Az MSZP elnöke ne eszközként kezelje a csepeliek vagyonát pártja, valamint személyes választási kampányában, és főként ne úgy költse el, ahogyan azt az elmúlt évek dilettáns útfelújítási munkálatai során tette – áll a fideszes képviselő közleményében.
Hozzáteszi: Budapest és Csepel vezetése az elmúlt hetekben sem volt képes megegyezni a Szigetcsúcs magánkézbe adásáról vagy közcélú fejlesztéséről. A Fadesa Zrt., a privatizációs pályázat nyertese a vételárat december 15-én átutalta, miközben a főváros MSZP–SZDSZ-es vezetése vissza akarja perelni az ingatlanokat. Amennyiben a főváros vezetése nyeri a pert, Csepel költségvetése összeomlik, és az önkormányzatot lehetetlen lesz megmenteni a pénzügyi csődtől. Amennyiben a kerület vezetése kerül ki győztesen a bírósági eljárásból, talán soha nem épülhet meg a Csepel közlekedése szempontjából létfontosságú Galvani híd, és a Budát Pesttel és Csepellel összekötő új körút. Csepel lakossága hosszú távon tehát mindkét esetben veszíteni fog.
Csepel az elmúlt tíz év során egyre jobban leszakadt Budapest többi kerületétől. Keveset fejlődtünk, sokat veszítettünk. Ma már nincs kórházunk, nincs uszodánk, minősíthetetlen állapotúak a közterületeink és utcáink, nem épült meg a csepeli gerincút, a gondozatlan önkormányzati ingatlanokat mindenütt parlagfű és illegális hulladék borítja. A kerület MSZP-s vezetői mindent eladnak, amit csak pénzzé lehet tenni, a kerületi és fővárosi MSZP–SZDSZ-es politikusok lenézik a csepelieket, semmibe veszik nekik tett választási ígéreteiket – tartalmazza a közlemény.
A Fidesz–MKDSZ-frakció csepeli képviselői minden olyan önkormányzati döntésben támogatni fogják a kerületet, melyek Csepel elmaradottságát kívánják csökkenteni. Nem támogatjuk azonban a privatizációs bevétel politikai kampányokban való felelőtlen elherdálását, és azt, hogy a bevételből valósuljon meg a politikai intézmények 2,5 milliárd forintra tervezett felújítása – írja a fideszes politikus közleményében.

Sztrók után a csúcson – Détári Vilmos hihetetlen története a kitartásról és az újrakezdésről