Teljesen digitalizált a a távbeszélő szolgáltatás az MTelekomnál

Miskolcon ma kikapcsolták az utolsó crossbar típusú telefonközpontot, amely több mint harminc évig szolgálta a magyar lakosságot. Mostantól a távbeszélő szolgáltatás digitalizáltsága 100 százalékos az MTelekomnál.

MNO
2005. 12. 19. 20:01
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Jó oka volt a Magyar Telekomnak a távközlési hálózatában lévő eszközök a cserére, hiszen több mint 30 évig szolgálták ki a telefonálókat a még a szocializmusban a Posta által által kiépített rendszerben lévő crossbar központok, amelyek életciklusa rég lejárt, üzemeltetésük költségessé vált és már nem voltak alkalmasak korszerű, értéknövelt szolgáltatás nyújtására. Ezért a cég tavaly szeptemberben elkezdte a crossbar központok teljes körű kiváltását. A központokba bekötött ügyfelek száma fokozatosan csökkent, az idei év végéig 130 központ 158 ezer előfizetőjét kötötte át a távközlési szolgáltató digitális központokba.

A régi típusú központok teljes körű kiváltásával, a miskolci utolsó crossbar egység kikapcsolásával a távbeszélő szolgáltatás digitalizáltsága immáron 100 százalékos.

(Magyar Rádió)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.