Jó oka volt a Magyar Telekomnak a távközlési hálózatában lévő eszközök a cserére, hiszen több mint 30 évig szolgálták ki a telefonálókat a még a szocializmusban a Posta által által kiépített rendszerben lévő crossbar központok, amelyek életciklusa rég lejárt, üzemeltetésük költségessé vált és már nem voltak alkalmasak korszerű, értéknövelt szolgáltatás nyújtására. Ezért a cég tavaly szeptemberben elkezdte a crossbar központok teljes körű kiváltását. A központokba bekötött ügyfelek száma fokozatosan csökkent, az idei év végéig 130 központ 158 ezer előfizetőjét kötötte át a távközlési szolgáltató digitális központokba.
A régi típusú központok teljes körű kiváltásával, a miskolci utolsó crossbar egység kikapcsolásával a távbeszélő szolgáltatás digitalizáltsága immáron 100 százalékos.
(Magyar Rádió)

Megkérdezték Ruszin-Szendi Romuluszt, hogy valóban dicsőítette-e Ukrajnát a NATO ülésein – videó