Lothar Matthäus hírügynökségünknek úgy fogalmazott, hogy a világranglistán 155. helyén álló Antigua és Barbuda játékosainak inába szállt a bátorságuk, miután látták a magyar válogatott Mexikó elleni találkozóját. A német szakember azt nem árulta el, hogy a szigetcsoport együttesének tagjai a magyar csapat játékerejétől, vagy Rósa Dénes kíméletlen belépőjétől ijedtek meg.
A magyar válogatott mindig tettrekész menedzsmentje azonnal intézkedett, és új vetélytársat keresett a Matthäus-gárdának. Pellady Péter, az MLSZ marketing-menedzsere és Hrutka János menedzser gyorsan körbetelefonált a karibi térség labdarúgó-szövetségeinél, ám az idő rövidsége miatt egyik együttes sem vállalta, hogy megmérkőzik a magyarokkal.
A menedzsment végül a miami tengerparton napozó turistákból toborzott csapatot a vasárnapi mérkőzésre, akik „Tourist Boys” néven állnak ki Rajcziék ellen. Hrutka János érdeklődésünkre kiemelte: az amatőrök elleni szerepléssel jobban jár a magyar válogatott, mivel az eredetileg ígért tízezer dolláros fellépti díj helyett harmincezret vihetnek haza, ugyanis a német, spanyol és angol turisták fejenként kétezer dollárt ajánlottak fel, ha olyan sztárok ellen játszhatnak, mint Vermes Krisztián, Regedei Csaba vagy Böjte Attila.
(Figyelem! A Kamu Hírügynökség tájékoztatja előfizetőit és olvasóit, hogy az álhírek minden valóságalapot nélkülöznek.)
Megmutatjuk, mennyit lehet spórolni a fix 3 százalékkal!
