A férfiak változtatnának szerelmi életükön

Az internetezők 63 százaléka legalább egyszer tett már újévi fogadalmat, 2006-ra mégis kevesebb, mint egyötödük ígért meg valamit – derül ki az NRC Piackutató friss felméréséből. Szerelmi életükön inkább a férfiak szeretnének változtatni, míg a nők inkább az egészségükre koncentrálnának.

Tar Zsuzsanna
2006. 01. 07. 23:46
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A férfiak 59, a nők viszont több mint 70 százaléka tett már legalább egyszer újévi fogadalmat – közölte az NRC Piackutató. A fiatalabb generációkra jellemzőbbek a nagy elhatározások: míg a mai 18-29 évesek 70 százaléka fogadott már meg valamit az újesztendőre, addig a 40 évnél idősebb internetezők alig több mint feléről mondható el ugyanez.

Leggyakrabban életmódunkat szeretnénk átalakítani: a szilveszteri fogadkozók háromnegyede – különösen a hölgyek – egészsége érdekében próbált már változtatni addigi életvitelén, 21 százalékuk pedig a munkájával kapcsolatban jutott e döntésre. Párkapcsolatával, szerelmi életével összefüggésben a megkérdezettek 17 százaléka – többségükben férfiak – tett fogadalmat.

Az újévi fogadalom természetesen mit sem ér, ha nem tartjuk be. A felmérés adatai szerint a válaszadók több mint 90 százalékának sikerült már legalább egyszer megvalósítania újesztendőre tett elhatározásait, de mindössze hét százalék tartja meg mindig ígéreteit. A fogadkozók egytizede ugyanakkor még sosem tartotta be fogadalmát.

A felmérést az NRC 2005. december 22. és 2006. január 5. között végezte, 1000 internet használó online megkérdezésével.

(NRC Piackutató: www.nrc.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.