Cáfolják a smart eladását

Cáfolták a smart autómárka eladásának a hírét. - A DaimlerChrysler német-amerikai járműipari konszernnek esze agában sincs eladni a smart autókat gyártó részlegét - jelentette be a részleg szóvivője hétfőn Detroitban.

MNO
2006. 01. 09. 18:31
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A cáfolat azután jelent meg, hogy Dieter Zetsche konszernfőnök a Financial Times Deutschland című lapnak azt mondta, hogy a veszteségek miatt szóba került a smart-üzletág eladása. Sőt azt is hozzátette: az érdeklődők forduljanak a Goldman Sachs befektetési tanácsadóhoz.

A hírre reagálva amerikai piaci elemzők elmondták, akkor sem találnak vevőt az üzletágra, ha a DaimlerChrysler fizetne érte. Ebből is látszik, hogy az USÁ-ban nem kedvelik a smartokat, ezért nem is forgalmazzák a miniket a tengerentúlon, ahol nem tudnák felvenni árban a versenyt az olcsó japán kiskocsikkal. A lekicsinylő vélemények dacára, a smart-üzletág a korábbi 600 millió eurós veszteség ellenére, az év közepétől fellendült, várhatóan 2007-re már nyereséget is termelnek.

hvg.hu

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.