Csapody Tamás: Reklám-piár-tudomány-kommunikáció

MNO
2006. 01. 05. 9:02
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Csapody Tamás: A magyarok 65 százaléka atompárti, ami azért azt is jelzi, hogy az atomtudósok Magyarországon hatnak is az emberekre. A tudós tehát esetünkben reklámtanulmányát nem írta meg hiába, mert az eredmény mérhető, és a hatás felemelő. A tudós végre a többség oldalán áll, de sokkal inkább igaz, hogy immár a többség támogatja a tudóst. Ez az, amikor több évtizedes, keservesen nehéz kutatói munka egyszer csak beérik.
Egy szó, mint száz, a Paksi Atomerőmű Rt. évi mintegy 96 milliárd forintnyi nettó árbevételének a tudósokra és a tudományra kifizetett része egész biztos jó helyre ment, és megtérülő befektetésnek számít. Javaslatom pusztán csak annyi lenne, hogy a reklám-piár-tudomány-kommunikáció célokra fordított napi kétmillió forintból más tudományterületek vagy éppen az atomellenes tudósok is részesülhessenek, lehetőség szerint ugyanolyan arányban.

(Magyar Hírlap, 2006. január 5.)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.