Idén minden eddiginél több gyorsforgalmi út épül Magyarországon –áll az OS által kiadott, a Kormányszóvivői Irodánál megfogalmazott közleményben. Mint írják: a kormánynak meggyőződése, hogy a dinamikus fejlesztéseket idén sem szabad leállítani, mert a fejlesztési célok ismeretében a befektetők olyan helyszíneket is választanak, amelyekről tudják, hogy a közeljövőben autópályán is megközelíthetők lesznek. Ennek jegyében 2006-ban, a már megkezdett beruházásokkal együtt, több mint 250 kilométerrel és 11 új szakasszal bővül a gyorsforgalmi úthálózat. A dokumentum szerint az autópálya eléri majd Dunaújvárost, ahol megépül az új
Duna-híd is, továbbá megyeszékhelyeket, például Debrecent és
Nyíregyházát.
A Fidesz szerint a luxusbaloldal sikerpropagandájának visszatérő eleme az autópálya-építés. Mint közleményükben leszögezik: a kormányzat csak arról hallgat, hogy az épülő utakat valakinek valamikor ki is kell fizetnie, és az az ár, amiért ebben a ciklusban épülnek az autópályák, esetenként többszöröse a korábbi szakaszokénak. A fizetési konstrukciók sem megfelelőek; hosszú időre eladósítják az országot. Az adófizetők mindmáig nem kaptak választ arra: miért ennyire drága az autópálya-építés Magyarországon, mióta a luxusbaloldal kormányoz? – A Medgyessy–Gyurcsány-kormány csak a propagandához ért, a közpénzek felelős kezeléséhez azonban nem. Változásra van szükség! Olyan kormányzatra, amely fontosnak tartja az infrastrukturális fejlesztéseket, az útépítéseket, ám gondosan, felelősen és hatékonyan kezeli az adófizetők pénzét, és képes ezzel a pénzzel megfelelő módon elszámolni – hangsúlyozza a dokumentumban Manninger Jenő (Fidesz) országgyűlési képviselő.
A klubvilágbajnoki siker magyar kulcsfigurája: nélküle nem nyerhetett volna a Chelsea
