Káosz vár Budapestre

„2010-ig minden esztendő a metróépítés éve lesz” – hangoztatta Demszky Gábor főpolgármester a 4-es metró elindításához szükséges utolsó okmány aláírása után. A budapesti főpolgármester szerint az alagútfúrás űrtechnológiával (!) valósul meg, ennek ellenére számos útlezárás nehezíti majd a közlekedést.

MNO
2006. 02. 01. 10:10
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Amint azt a főpolgármester elmondta, tavasszal megkezdődnek az új metróalagút fúrásának munkálatai, nyáron folytatják a 2-es metró felújítását, 150 kilométer utat újítanak fel, és másfél évre lezárják a Szabadság hidat is – írja a Népszabadság.

Közel harminc éves előkészítés után idén márciusban kezdik meg a 4-es metró alagútjának fúrását. A beruházás elindításához szükséges utolsó dokumentumot tegnap írták alá a felek, és Demszky Gábor átadta a megbízó levelet is. A két fúrópajzs egymás után párhetes elcsúszással indul az Etele tér felől Pest felé. Egyúttal megkezdődik a négy budai állomás szerkezeti kialakítása, emiatt a Móricz Zsigmond körtéren, a Bocskai és a Tétényi úton jelentős forgalomkorlátozásra lehet számítani.

Demszky Gábor szerint az alagútfúrás űrtechnológiával (!) valósul meg.

A nyár végén a munkálatok átérnek Pestre, így a Fővám térnél és a Kálvin térnél is dolgoznak majd. A Gellért téri és Fővám téri építkezések miatt lezárják a Szabadság hidat is, felújítása várhatóan majd csak a 2007 végén ér véget.
(portfolio.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.