A Marketing Centrumnál inkább Gyurcsányra fogadnak

A Marketing Centrum közvélemény-kutató intézet folytatta játékát, amelyben arra kérte az embereket, hogy fogadjanak 0 és 100 forint közti tétekkel a 2006-os parlamenti választás lehetséges eredményeire. Arra, hogy Gyurcsány Ferenc lesz újra a miniszterelnök, most több pénzt raktak fel a fogadók, mint Orbán Viktorra.

MNO
2006. 03. 16. 7:45
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Gyurcsány Ferenc győzelmére egyébként tavaly nyáron átlagosan 38 forintot tettek fel a válaszadók, most már jóval többet reszkíroztak, 51 forintot. Orbán Viktorra tavaly 50 forintot tettek átlagban, most már csak 48 forintot – írja a Népszabadság.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.