A telefonhívással kezdeményezhető szolgáltatás előnye, hogy a a szolgáltatást igénybe vevő elkerülheti a kényelmi díjon felüli további, általában 2 sms költségét. A szolgáltatás egy on-line, vagy telefonos regisztrációt követően bármely mobilszolgáltató hálózatán keresztül igénybe vehető.
A társaság Budapest teljes területén és 18 vidéki városban már nyújt mobilparkolás szolgáltatást, mára a havi tranzakciószám meghaladja a 90.000-et, ebből az ügyfelek 30 százaléka választja a telefonhívással indítható ügyintézést.
A meglévő, mintegy 100 millió forint értékű beruházás csupán további 5 millió forint fejlesztési ráfordítást igényelt, hogy a cég szolgáltatása az autópálya-matrica mobil telefonnal történő vásárlásával bővüljön.
A cég kínálatának további bővítését tervezi, részben a közlekedéshez kapcsolódó újabb szolgáltatások beindításával, valamint kis értékű termékek internetes értékesítésével.
A társaság felhasználóinak száma év végére elérheti akár a 40 ezret is, jövőre a cég 100 ezres nagyságrendű ügyfélkört prognosztizál.
(mti)

Sofőr és utasa is kirepült az autóból, súlyosak a sérülések