Hétfőn este az RTL szinte minden műsora jóval nézettebbnek bizonyult a kereskedelmileg fontos korosztályban, mint a TV2 produkciói. Időrendben haladva a TV2 negyed nyolc tájban kezdődött Aktív magazinja még 387 ezer 18-49 éves nézőt vonzott (33,7 százalékos közönségaránnyal), szemben Legyen Ön is milliomos 333 ezres (28 százalék) adatával, de később fordult a kocka.
A Fókusz a Jóban, rosszban szappanoperát győzte le, majd a hagyományosan erős Barátok közt az Egy a 100 ellen című kvíz-show nézettségét múlta jelentősen felül. Utóbbihoz hasonlóan kiütéses győzelmet aratott a Győzike-show a Frei dosszié felett.
Gáspár Győző és családja életére a 18-49 éves korosztályból 893 ezren (43,5 százalékos közönségarány) voltak kíváncsiak, Frei Tamás riportjait viszont csak feleennyien, 452 ezren (22,2 százalék) követték figyelemmel. A teljes, négy évesnél idősebb lakosságot tekintve Gáspárékat közel kétmillióan, Freit kevesebb mint 900 ezren nézték.
(napi.hu)
Új szintre léphet a migráció elleni küzdelem Görögországban
