Újra itt a Forgó Morgó?

Médiakampányt indított az energiatudatosság és energiatakarékosság javítására a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium hétfőn - tájékoztatott Rácz Krisztina, a GKM kommunikációs főosztályvezetője.

MNO
2007. 04. 24. 8:15
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A televízióban, interneten, óriásplakátokon, és az írott sajtóban megjelenő hirdetések konkrét tippeket adnak az otthoni energiaköltségek csökkentésére – közölte a főosztályvezető.

Kifejtette: hogy az ország 3,5 millió lakásából hárommillió rossz energetikai besorolás alá esik, amit javítani lehet a nyílászárók cseréjével, illetve a falak utólagos szigetelésével is. A reklámok felhívják a figyelmet egyebek között arra is, hogy a radiátorok szabályozhatóvá tételével 12-18 százaléknyi energiát takaríthatunk meg. Ahogy olyan hétköznapi apróságnak tűnő megtakarítási lehetőségekre is, mint az energiatakarékos izzók használata, amelyek negyedannyit fogyasztanak áramból a hagyományos égőkhöz képest.

Az Energiatippek a tárca honlapján olvashatók. A május végéig tartó akció 170 millió forintba kerül.

A kampány szorosan kapcsolódik a minisztérium által indított 120 milliárd forintos, 2007-2013 közötti energiatakarékossági programhoz és az ahhoz kapcsolódó pályázathoz.

(mfor.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.