A kormány ne költse hárommillió vizitdíj összegét, kilencezer fiatal tandíját arra, hogy „hazugságait elmagyarázza az embereknek„ – szólított fel Szijjártó Péter. A Fidesz szóvivője mai sajtótájékoztatóján úgy vélte, ma az ország, az emberek nincsenek abban a helyzetben, hogy ekkora összeget ilyen reklámra lehessen fordítani.
Az elmúlt időszak hírei és kormányzati intézkedései láttán egyre világosabb, hogy az új arisztokrácia tovább szórakozik a magyar emberekkel – utalt Szijjártó Péter arra, hogy a kormány 900 millió forintot kíván reklámra és kommunikációra költeni.
A 2007-es költségvetés a tervek szerint 1,77 milliárd forintot különít el a kommunikációs büdzsére, és ennek hozzávetőleg a felét, mintegy 1000 millió forintot költenének el a „reformokkal” kapcsolatos tájékoztatásra. Teszik mindezt akkor, amikor „az emberek a kiváltságosok döntései alapján újabb és újabb nehézségekkel, megszorításokkal és terhekkel szembesülnek„ – jegyezte meg a képviselő.
A Fidesz szóvivője szerint az ország nem Gyurcsány Ferenc egyik vállalata, ahol a főnök bármit megtehet büntetlenül. Mint fogalmazott, ha valóban reklámra és kommunikációra költik ezeket a pénzeket , akkor Magyarország duplán fizeti meg a megszorításokat.
Szijjártó arra szólította fel a kormányt és Gyurcsány Ferencet, hogy még a kiírás előtt villámgyorsan álljanak el ettől a tervtől, mert „az ország nincs abban a helyzetben, hogy ezt megfizesse”.
(fidesz.hu, mti)
Újabb település köti feltételekhez az ingatlanvásárlást
