Az egyablakos jellegű rendszer megegyezik a szolgáltató szektorban használatos telefonos ügyfélszolgálatok menürendszerével, azaz az ügyintéző munkavégzésének helyétől függetlenül az ország egész területéről ugyanazon a telefonszámon érhető el.
A „Contact Center“ munkatársai segítséget nyújtanak a megfelelő támogatási konstrukció kiválasztásában, a pályázati feltételek értelmezésében és a kitöltőprogramok használatában, emellett informálják az érdeklődöket arról, hogy találhatják meg az őket érintő pályázati dokumentációt, illetve hogy jogosultak-e támogatásra az adott konstrukcióban.
A lehetséges projektgazdák megtudhatják azt is, milyen dokumentumokat kell csatolniuk, informálódhatnak a támogatás terhére elszámolható költségeik köréről.
Az új ügyfél-tájékoztatási rendszernek köszönhetően ezentúl közvetlenül is kapcsolatba lehet lépni a pályázatot kezelő illetékes közreműködő szervezetekkel.
Az éppen futó, aktuális pályázati lehetőségekről automata rendszer nyújt általános információkat.
(MTI)
Botrány: Von der Leyen több milliárd eurónyi koronavírus-alapot fordítana a háborúra
