NFÜ: telefonos ügyfélszolgálat a pályázóknak

A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) új telefonos ügyfél-tájékoztatási rendszerrel fogadja a potenciális pályázók érdeklődését – közölte az ügynökség kedden. Az érdeklődök tájékozódhatnak a dokumentációk helyéről, és minden más adminisztratív kérdésben is választ kapnak.

MNO
2007. 05. 08. 12:02
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az egyablakos jellegű rendszer megegyezik a szolgáltató szektorban használatos telefonos ügyfélszolgálatok menürendszerével, azaz az ügyintéző munkavégzésének helyétől függetlenül az ország egész területéről ugyanazon a telefonszámon érhető el.

A „Contact Center“ munkatársai segítséget nyújtanak a megfelelő támogatási konstrukció kiválasztásában, a pályázati feltételek értelmezésében és a kitöltőprogramok használatában, emellett informálják az érdeklődöket arról, hogy találhatják meg az őket érintő pályázati dokumentációt, illetve hogy jogosultak-e támogatásra az adott konstrukcióban.

A lehetséges projektgazdák megtudhatják azt is, milyen dokumentumokat kell csatolniuk, informálódhatnak a támogatás terhére elszámolható költségeik köréről.

Az új ügyfél-tájékoztatási rendszernek köszönhetően ezentúl közvetlenül is kapcsolatba lehet lépni a pályázatot kezelő illetékes közreműködő szervezetekkel.

Az éppen futó, aktuális pályázati lehetőségekről automata rendszer nyújt általános információkat.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.