Egyikük nem is bírta tovább, és a központi vezetéshez fordult, aztán megkereste a fogyasztóvédelmet is. A vezetés közölte, hogy a felvetés a belső ügyük, a fogyasztóvédelem elmondta: van bajuk ezzel az üzletlánccal. Azóta egy harminc aláírást tartalmazó panaszosi ívet is elpostáztak már Csurgóról, hátha érdekel valakit, hogy nem úgy mennek a dolgok, ahogy kellene.
„Rendkívül udvariatlan az üzletvezető, megaláz vásárlót és alkalmazottat„ – háborgott Oglizán Andrásné a Somogyi Hírlapnak nyilatkozva. Az asszony elsőként vállalta be a szélmalomharcot. Meg is lett az eredménye, mert rendőrt hívott rá az üzletvezető, amikor a Pennyben szeretett volna vásárolni. „Pedig csak annyi volt a bűnöm, hogy panaszt tettem rá” – mesélte.
A fodrásztól az iskoláig azt hallani: felháborítóan lekezelő a vezető. Személyes zaklatásnak veszi, ha kérdeznek tőle, s harci kedve csak nő, ha a frissebb árut, zöldséget választaná a vevő. A panaszkönyvet is saját tulajdonának érzi.
A lap a Penny Market vezetőségét is megkereste az ügyben, de nem kaptak választ.
(STOP)
Milyen lenne Magyarország migrációs politkája, ha a Tisza lenne hatalmon? – az elemző válaszol
