Botrány a Penny Marketben

A csurgói Penny Marketben azóta háborognak a vásárlók, mióta a jelenlegi vezetőt kinevezték.

MNO
2007. 06. 11. 12:18
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Egyikük nem is bírta tovább, és a központi vezetéshez fordult, aztán megkereste a fogyasztóvédelmet is. A vezetés közölte, hogy a felvetés a belső ügyük, a fogyasztóvédelem elmondta: van bajuk ezzel az üzletlánccal. Azóta egy harminc aláírást tartalmazó panaszosi ívet is elpostáztak már Csurgóról, hátha érdekel valakit, hogy nem úgy mennek a dolgok, ahogy kellene.

„Rendkívül udvariatlan az üzletvezető, megaláz vásárlót és alkalmazottat„ – háborgott Oglizán Andrásné a Somogyi Hírlapnak nyilatkozva. Az asszony elsőként vállalta be a szélmalomharcot. Meg is lett az eredménye, mert rendőrt hívott rá az üzletvezető, amikor a Pennyben szeretett volna vásárolni. „Pedig csak annyi volt a bűnöm, hogy panaszt tettem rá” – mesélte.

A fodrásztól az iskoláig azt hallani: felháborítóan lekezelő a vezető. Személyes zaklatásnak veszi, ha kérdeznek tőle, s harci kedve csak nő, ha a frissebb árut, zöldséget választaná a vevő. A panaszkönyvet is saját tulajdonának érzi.

A lap a Penny Market vezetőségét is megkereste az ügyben, de nem kaptak választ.

(STOP)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.