A bukaresti pénzügyi-gazdasági újság meg nem nevezett magyarországi piaci forrásokra hivatkozva közölte ezt a hírt, hozzátéve, hogy a magánosítási folyamatban részt vevő másik román cég, a román államvasutak teherfuvarozó részlege (CFR Marfa) a tizenkét ajánlattevő között csak az utolsó előtti helyet foglalja el.
A lap úgy tudja, hogy az indikatív ajánlatok felbontását követően készített „első listán„ a sorrendet egy szlovák vállalat vezeti, míg a második helyet egy befektetési alap foglalja el. A ZF szerint a német Deutsche Bahn nem került be az első öt közé, míg egy másik erős vállalat, az osztrák Rail Cargo is csak a hetedik.
A ZF emlékeztet arra, hogy a Grampet GFR néhány hónappal ezelőtt megvásárolta 16,5 millió euróért Szerbia legjelentősebb vagonépítő és -javító vállalatát, a Zelvoz Smederevot. Emellett a román vállalat a bolgár Bulgarian Railway Companyban is részvényeket birtokol – írja a Ziarul Financiar.
Várhatóan augusztus közepéig választják ki azt a legfeljebb öt pályázót, akik részt vehetnek a második fordulóban, és kötelező érvényű ajánlatot tehetnek. A második forduló ajánlattételi határideje 2007. október 19. A MÁV május 29-én hirdetett nyilvános, kétfordulós pályázatot a MÁV Cargo Árufuvarozási Zrt. teljes részvénycsomagjának értékesítésére.
(mfor.hu)

Lépre csalták a prostituálthoz érkező férfit, súlyos büntetésre számíthatnak