A jégpályás cég magyarázza meg nekünk a reformokat

Két győztest is kihirdettek a hét közepén a főként a kormányzati reformok megismertetésére kiírt közbeszerzési pályázatok közül – tudta meg a Világgazdaság. Eszerint a Leon Kft. lett a befutója a PR- és rendezvényszervezésre kiírt eljárásnak, a médiavásárlást pedig a Mediaedgecia nyerte el. Előbbit három, utóbbit öt induló közül választották ki. A Leon Kft. üzemeltette 2005-ben a jégpályát a Kossuth téren.

MNO
2007. 08. 10. 6:03
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A kancellária a PR-ra bruttó 300, a médiavásárlásra pedig bruttó 800 millió forintot szán. Mind a két céggel 2008. június 30-ig szóló megbízást köt a Miniszterelnöki Hivatal (MeH), illetve a szerződés addig szól, amíg a meghatározott keretöszszeg „kitart”.
A Leon Kft. nem először szerződik a MeH-hel, az idei március 15-i ünnepségeket is ez a cég szervezte; 2005-ben pedig elnyerte a Parlament előtti jégpálya üzemeltetési jogát. A Mediaedgecia tavaly is pályázott a kormányzati intézkedések kommunikálására, ám akkor nem ez az ügynökség nyerte el a médiavásárlási feladatokat.
Várhatóan szeptemberben hirdetik ki a kreatív, illetve nyomdai munka győzteseit. A reklámra bruttó 300, a nyomdai munkákra pedig bruttó 390 millió forintos a keretösszeg. A tervek szerint a fenti összegeket elsődlegesen a reformok kommunikálására használják majd. Főként az egészségügy és a közigazgatás átalakításával kapcsolatos információkat kívánják így eljuttatni az állampolgárokhoz.

(vg.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.