A kancellária a PR-ra bruttó 300, a médiavásárlásra pedig bruttó 800 millió forintot szán. Mind a két céggel 2008. június 30-ig szóló megbízást köt a Miniszterelnöki Hivatal (MeH), illetve a szerződés addig szól, amíg a meghatározott keretöszszeg „kitart”.
A Leon Kft. nem először szerződik a MeH-hel, az idei március 15-i ünnepségeket is ez a cég szervezte; 2005-ben pedig elnyerte a Parlament előtti jégpálya üzemeltetési jogát. A Mediaedgecia tavaly is pályázott a kormányzati intézkedések kommunikálására, ám akkor nem ez az ügynökség nyerte el a médiavásárlási feladatokat.
Várhatóan szeptemberben hirdetik ki a kreatív, illetve nyomdai munka győzteseit. A reklámra bruttó 300, a nyomdai munkákra pedig bruttó 390 millió forintos a keretösszeg. A tervek szerint a fenti összegeket elsődlegesen a reformok kommunikálására használják majd. Főként az egészségügy és a közigazgatás átalakításával kapcsolatos információkat kívánják így eljuttatni az állampolgárokhoz.
(vg.hu)
Őrült végjáték: csodagól döntött a Real Madrid rekordot jelentő mérkőzésén
