Bizalmatlanság a márkás élelmiszerekkel szemben

A vásárlók hetven százaléka nem bízik túlságosan abban, hogy a márkás élelmiszerek gyártói megfelelően figyelnének a fogyasztók egészségére vagy a környezet védelmére – derül ki az IBM élelmiszerekkel kapcsolatos fogyasztói szokásokat vizsgáló felméréséből.

MNO
2007. 08. 16. 8:45
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban 1676 megkérdezett körében végzett reprezentatív kutatás szerint a fogyasztók fele nincs meggyőződve az élelmiszerek biztonságosságáról, 40 százalékuk pedig már leváltotta emiatt megszokott márkáját az elmúlt két évben.

A termékek kiválasztásánál még mindig kulcsfontosságú szerepet játszanak a hagyományos tényezők, úgymint a márka és a csomagolás, azonban a vásárlói viselkedésben az elmúlt években és manapság is jelentős fordulat zajlik. A fogyasztói döntéseket ugyanis egyre jobban befolyásolják egy-egy közösség tagjai és véleményformálói, és mind nagyobb szerepet kapnak olyan tényezők, mint a termék hatása az egészségre, közérzetre és a társadalomra.

(vg.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.