A Beiersdorf is érzi a válságot

Az év első kilenc hónapjának átlagában nőtt, de a harmadik negyedben már csökkent a német Beiersdorf profitja: a kozmetikai cikkek piacán is tartózkodóbbak lettek a fogyasztók, miközben a nyersanyagok még drágultak, és azt nem ellensúlyozta az áremelés.

MNO
2008. 11. 04. 14:35
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Beiersdorf adózott eredménye a harmadik negyedévben 110 millió euró volt, 16,6 százalékkal kevesebb az egy évvel korábbi 132 milliónál. A bevétel 10,5 százalékkal 1,456 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 1,317 milliárdhoz képest, közölték a cégnél kedden. Az első kilenc hónap átlagában 19 százalékkal 402 millió euróra nőtt az adózott eredmény a tavalyi első kilenchavi 338 millióhoz képest. A bevétel 9,1 százalékkal – szervesen 8,5 százalékkal – 4,547 milliárd euróra emelkedett. A társaság egyelőre tartja magát eredeti előrejelzéséhez, amely szerint a bevétel szervesen 8 százalékkal növekszik az idén, jóval meghaladván az iparági átlagot. A Beiersdorf szerint a kozmetikai piac 3 százalékkal bővül az idén, gyengébben Nyugat-Európában, erősebben Kelet-Európában, Latin-Amerikában és Ázsiában. Tavaly a Beiersdorf adózott eredménye 34 százalékkal 442 millió euróra csökkent, a forgalma 7,5 százalékkal 5,507 milliárd euróra emelkedett.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.