„Teljes elsőbbséget élveznek a jövőbeni versenyképességet, termékeinket és technológiákat – mindenekelőtt a zöld technológiákat – érintő, valamint az indiai, kínai és oroszországi tevékenységgel kapcsolatos beruházások”, írták a levélben. Azokat a beruházásokat, amelyek nem szolgálják közvetlenül a versenyképesség javítását, törlik vagy félreteszik, tették hozzá.
A Daimler ugyanakkor 53 millió eurót fizetett a lanyha autóipari kereslet miatt nehéz helyzetbe került független márkakereskedőinek, és további tízmillió eurót ajánlott fel, amelyért kiállítási autókat vásárolhatnak meg a márkakereskedők, írta a Der Spiegel. A lap jelentése szerint a cég független márkakereskedői közül sokan nehéz helyzetben vannak, mert a Daimler teherautó-modelljeit is árulják és a teherjárműpiac gyakorlatilag befagyott. A Daimler cég tulajdonában levő saját kereskedelmi egységek – amelyek mintegy 200 millió eurós veszteséget várnak az idén -, szintén pénzügyi segítséget várnak a cégtől. A Daimler fontolgatja a Mercedes A- és B-osztály modelljeinek amerikai exportját is. A Mercedes Benz amerikai értékesítési alelnöke, Stephen Cannon szerint vizsgálják a jelenlegi modellek utódainak amerikai exportlehetőségeit is.
(MTI)
Saját közösségi oldalán buktatták le a Sebestyén József haláláról hazudó Razsó Zoltánt
