Az asszisztensek nem árulták el neki, miért, csak felesége tudta meg, hogy a biztosító bankja valamiért nem fogadta el legutóbb befizetett számlájukat, amit az egyik betegbiztosítónak fizettek, és neki sem hagyták, hogy rendezze a számlát. Aurora Gil, a Pérez felesége nem értette, miért nem értesítette időben a biztosító bankja vagy a kórház, azt meg végképp, hogy amikor fia kifizette a kérdéses összeget – 13,24 perckor –, amelynek visszautasításáról éppen őt nem értesítette a biztosító, miért tagadták meg a műtétet.
A klinikán azzal érveltek, hogy sok a műtendő beteg, és a biztosító engedélye nélkül a sebész el sem kezdheti a műtétet. Aztán a klinikán kiderült, hogy a biztosító a hunyó, mert elég gyakran fordulnak elő hasonló hibák, és ilyenkor a biztosítónak kellene értesítenie ügyfelét. A feleség a biztosító beutalójával ékezett a kórházba 14-én, amit rosszul töltöttek ki a cégben. A klinikán pedig az a gyakorlat, hogy a műtét előkészítése közben ellenőrzik a beteg számláját, a biztosító eközben küldi a faxot, hogy minden rendben van-e. A biztosító azonban nem tudta megerősíteni igazát – hogy értesítette a hiányzó összegről a beteget –, ezért vizsgálatot indítottak. Pérez november másodikára kapott ugyan újabb időpontot, és a lap szerint nem ő az egyetlen ilyen beteg, aki így járt.
(elpais.es – Spanyolország)
Magyar Péter saját pártja átláthatóságáról is hazudott