Magyarországon 22 ezer személyautót hív vissza a Toyota

Összesen 22 ezer magyarországi személygépkocsit érinthet a Toyota visszahívási akciója, amelyet a japán cég a gázpedállal kapcsolatos problémák miatt rendelt el, az autók javítását a jövő héten kezdik meg – mondta Som Ferenc, a Toyota Motor Hungary Kft. kommunikációs igazgatója hétfőn.• Bocsánatot kért a Toyota

MNO
2010. 02. 08. 9:11
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Hangsúlyozta: a visszahívási kampány a megelőzést szolgálja, sem Magyarországon, sem Európában nem volt baleset a gázpedálok miatt. A Toyota 2009 novemberében jelentette be, hogy 4,2 millió autót rendelt vissza a szervizekbe, mert a gázpedál beakadhat a padlószőnyegbe, és balesetet okozhat. Idén januárban kiderült, hogy a visszahívási akciót Európára is ki kell terjeszteni, ez a kontinensen várhatóan 1,8 millió autót érint. Az akció nyolc, 2007–2010 között gyártott modellt érint: RAV4, Corolla, Matrix, Avalon, Camry, Highlander, Tundra, Sequoia.


Som Ferenc elmondta, hogy már megérkezett a végleges lista az érintett magyar gépkocsik alvázszámáról, és a héten kezdik el kiküldeni a leveleket a tulajdonosoknak a visszahívási kampányra. A javításhoz szükséges alkatrészek e hét végén érkeznek Magyarországra, így a február 15-ével kezdődő héten már megkezdik a javításokat.

Képek: Reuters




Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.