A szövetség ügyvezető igazgatója az Ispo sportszerkiállításon elmondta: Németországban jelenleg évi 320 ezer pár lécet adnak el, öt évvel ezelőtt még 650 ezret értékesítettek.
Az igazgató szerint a visszaesés elsősorban azzal magyarázható, hogy kevés az új fejlesztés, a színek variálásán kívül gyakorlatilag nincs semmi újdonság. Erre utalnak az értékesítési adatok is: a szövetségbe tartozó kereskedők tavaly 22,5 százalékkal tudták növelni bevételüket az előző évhez képest, miközben a lesikló lécek forgalma mindössze 2 százalékkal nőtt.
A szakma most az új generációban reménykedik, nekik találták ki az úgynevezett rocker lécet, amelynek a vége felfelé ível és könnyű vele sízni.
(MTI)
Eljött az év legrövidebb napja, és ez az időjáráson is meglátszik + videó















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!