Leif Johansson lassú élénkülésre számít az európai és az észak-amerikai piacon, ugyanakkor jelentős eladási növekedést vár Ázsiában, különösen Indiában és Kínában. A cégvezető szerint 2015-re az ázsiai értékesítés 60-70 százaléka esik majd Indiára és Kínára. Az idei első negyedév végére Ázsia volt a Volvo második legnagyobb piaca, globális eladásainak 24 százaléka realizálódott itt.
A Volvo teherautógyár 1,7 milliárd korona adózott eredményt ért el az első negyedévben, míg egy évvel korábban még 4,2 milliárd korona veszteséget könyvelt el. A globális gazdaság élénkülésének köszönhetően a megrendelései 15 százalékkal nőttek az idei első három hónapban a tavalyi utolsó negyedévhez képest, az egy évvel korábbihoz viszonyítva pedig megduplázódtak.
(MTI)
Manfred Weber tovább vergődik, el akarja venni az orosz vagyont















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!