Az energiaügyi és a környezetvédelmi tárca április közepén indított átfogó kampányt uniós forrásból a környezettudatos nevelésért. A „Szólj rá apádra, ha nem vigyáz a világra!” elnevezésű rendezvénysorozat propagálása bruttó 161 millió forintba került az energiaügyi minisztérium üvegzseb fejezetében közzétett lista szerint. Az államtitkár azonban magasabb összeget említett. „A kampány bruttó 180 millió forintba került, és először Magyarországon sikerült az Európai Unió bevonásával csinálni egy ilyen nagy szemléletformáló kampányt. Ami azt jelenti, hogy a szükséges önrészt a Közlekedési, Hírközlési, Energiaügyi Minisztérium plusz a KVVM, a Környezetvédelmi Minisztérium tette hozzá. Egyébként a nagyobb részt európai uniós forrásból sikerült fedeznünk” – mondta Oláh Lajos MSZP-s energiaügyi államtitkár.
Kiírták a közbeszerzést
A kommunikációs feladatokra a szaktárca először nyílt közbeszerzést írt ki, de az eljárást eredménytelennek nyilvánította, mert a két indulóból csak az egyik cég ajánlata volt érvényes. A minisztérium másodszorra is kiírta a közbeszerzést, de akkor már a gyorsított meghívásos eljárást választotta a határidő szorítására hivatkozva. A gyorsított eljáráson elindult az a cég is, amelyik az első közbeszerzésben érvényes ajánlatot tett. Nem ő nyert, hanem egy olyan reklámügynökség, amelyik eredetileg nem érdeklődött a 160 milliós üzlet iránt. Az államtitkár nem tudta megmondani, hogy a nyertest milyen szempontok alapján választották ki. „Én nagyon nem értek a közbeszerzési ügyekhez” – tette hozzá Oláh.
A minisztérium sajtóosztályának tájékoztatása szerint összességében a nyertessé nyilvánított reklámügynökség tette a legelőnyösebb ajánlatot.
(hírTV)
Használt cikkek: nem hiszi el, mi forgott legjobban másodkézből 2025-ben















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!