Oláh: „Én nagyon nem értek a közbeszerzési ügyekhez”

Nem tudni, hogy mennyit költött a kormány uniós forrásból a környezettudatos nevelés propagandájára. Az energiaügyi minisztérium honlapja szerint a kampányért bruttó 160 millió forintot fizetnek ki egy reklámügynökségnek, az államtitkár viszont magasabb összeget említett. A győztes céget egyébként kezdetben nem is érdekelte a sokmilliós megbízás.

MNO
2010. 05. 10. 19:30
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az energiaügyi és a környezetvédelmi tárca április közepén indított átfogó kampányt uniós forrásból a környezettudatos nevelésért. A „Szólj rá apádra, ha nem vigyáz a világra!” elnevezésű rendezvénysorozat propagálása bruttó 161 millió forintba került az energiaügyi minisztérium üvegzseb fejezetében közzétett lista szerint. Az államtitkár azonban magasabb összeget említett. „A kampány bruttó 180 millió forintba került, és először Magyarországon sikerült az Európai Unió bevonásával csinálni egy ilyen nagy szemléletformáló kampányt. Ami azt jelenti, hogy a szükséges önrészt a Közlekedési, Hírközlési, Energiaügyi Minisztérium plusz a KVVM, a Környezetvédelmi Minisztérium tette hozzá. Egyébként a nagyobb részt európai uniós forrásból sikerült fedeznünk” – mondta Oláh Lajos MSZP-s energiaügyi államtitkár.

Kiírták a közbeszerzést


A kommunikációs feladatokra a szaktárca először nyílt közbeszerzést írt ki, de az eljárást eredménytelennek nyilvánította, mert a két indulóból csak az egyik cég ajánlata volt érvényes. A minisztérium másodszorra is kiírta a közbeszerzést, de akkor már a gyorsított meghívásos eljárást választotta a határidő szorítására hivatkozva. A gyorsított eljáráson elindult az a cég is, amelyik az első közbeszerzésben érvényes ajánlatot tett. Nem ő nyert, hanem egy olyan reklámügynökség, amelyik eredetileg nem érdeklődött a 160 milliós üzlet iránt. Az államtitkár nem tudta megmondani, hogy a nyertest milyen szempontok alapján választották ki. „Én nagyon nem értek a közbeszerzési ügyekhez” – tette hozzá Oláh.

A minisztérium sajtóosztályának tájékoztatása szerint összességében a nyertessé nyilvánított reklámügynökség tette a legelőnyösebb ajánlatot.

(hírTV)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.