Az ÁAK közleménye szerint a munkálatokat várhatóan 22 és 5 óra között végzik, nappalra a forgalmi rend visszaáll. A terelő útvonalakra sárga színű jelzőtáblák hívják fel a járművezetők figyelmét. Az M0–M1-csomópont M1-es autópályával párhuzamos gyűjtő-elosztó pályáját a Budapest felé vezető oldalon 2010. május 27-re és május 28-ra virradó éjszaka zárják le. Emiatt nem lehet majd az M0-sról Budapest felé az M1-es autópályára felhajtani. Terelőút az M0-1 számú főút lesz.
Az M1-es autópálya Budapest felé vezető oldalát 2010. május 29-re és május 30-ra virradó éjszaka zárják le. Az M1-es teljes forgalmát az M1-es autópályával párhuzamosan futó gyűjtő-elosztó pályára terelik, ahol sebességkorlátozással, egy sávon lehet továbbhaladni Budapest felé.
Az M1-es autópálya Győr felé vezető részét – az M1–M7 autópályák elválási csomópontjától egészen az M0-sig – a 2010. június 2-ra és június 4-re, valamint június 5-re virradó éjszakákon zárják le. A Győr felé tartó forgalom az M7-es autópályán, valamint az M0-s autóúton keresztül érheti el az M1-et. A munka ideje alatt az M1-es törökbálinti csomópontjában sem lehet az autópályára Győr irányába felhajtani. Kerülni az 1-es számú főúton, felhajtani az M0–M1 csomópontjában lehetséges. Ehhez a csomóponthoz Budapest felől szintén az M7–M0-útvonal vezet.
Az ÁAK kéri a járművezetőket, hogy figyeljék a kihelyezett terelőtáblákat, mert aki megszokásból vezet, az könnyen díjas útszakaszra hajthat.
(MTI)
Manfred Weber tovább vergődik, el akarja venni az orosz vagyont















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!