Rendszeresen zaklatta a cég

Azonnali hatállyal megtiltotta a Cofidis Magyarországi Fióktelepének a pénzügyi felügyelet, hogy ügyfeleit az általuk - a szerződésben megadott - lehetőségeken kívül más úton is megkeresse a közöttük fennálló jogviszonnyal kapcsolatban.

MNO
2010. 06. 03. 5:39
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének (PSZÁF) határozatából kiderül: a Cofidis egyik ügyfele azt kifogásolta, hogy a cég rendszeresen zaklatja hozzátartozóját annak ellenére, hogy telefonszáma titkos, és az ügyfél a számot nem adta meg.

Az ügyfél 100 ezer forint személyi kölcsönt vett fel, amit kezdettől rendszertelenül fizetett, ezért a cég írásban és telefonon is felszólította kötelezettsége teljesítésére – állapította meg fogyasztóvédelmi eljárása során a felügyelet. Az ügyfél az általa megadott elérhetőségeken hosszabb ideje elérhetetlen volt, így a pénzügyi szolgáltató azon a telefonszámon is megkereste, amelyről korábban hívta, és amelyet akkor a rendszere rögzített. Ehhez azonban nem volt joga. A Cofidis törölte nyilvántartásából az ügyfél hozzátartozójának telefonszámát.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.