Ázsiában erősített a „mi autónk”

Két év óta a legnagyobb negyedéves profitra tett szert a Suzuki a júniussal végződött három hónapban, a társaság első negyedévében, elsősorban azért, mert felszöktek az eladások Ázsiában, főként Indiában.

MNO
2010. 08. 03. 11:51
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az adózott eredmény 15,16 milliárd jenre nőtt az egy évvel korábbi 2,14 milliárdról. Az üzemi eredmény 6,86 milliárd jenről 31,95 milliárdra emelkedett, a bevétel 14 százalékkal 656 milliárd jenre bővült 577 milliárdról.

A japán autógyártó – amelyben nemrégiben szerzett 19,9 százalékos részesedést a Volkswagen -, versenytársaihoz képest viszonylag jobban vészelte át a válságot, mert kínálatában dominálnak a kedvező árfekvésű kisautók, és jelentős a részesedése a gyorsan növekvő indiai piacon. A társaság nem változtatott az év egészére vonatkozó korábbi előrejelzésén: 30 milliárd jen adózott eredményt, és 2,5 ezer milliárd jen bevételt vár.

(mti)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.