A 110 millió forintos pályarekonstrukció végeztével, a vágányzár feloldása után a remények szerint jelentősen csökkennek majd a sajnálatosan előforduló késések Pécs és Budapest között – közölte a Bama.hu kérdésére Németh Tibor, a MÁV Zrt. forgalmi alosztályvezetője, és Baumgartner Péter, a MÁV-Start Zrt. Személyszállítási Központjának vezetője. Leszögezték, hogy hosszabb távon semmiképpen sem maradhat olyan a vasúti közlekedés színvonala Pécs és Budapest közt, mint most.
A MÁV és a MÁV-Start is egyetért abban, hogy fejleszteni kell ezt a vonalat, méghozzá elsődleges céllal a 2013–2014-es uniós költségvetési-tervezési kétéves ciklusban. Pályázni kell tehát, de a szakértők szerint ha a Közlekedési Minisztérium és a vasúttársaság is a fejlesztés mellett van, meglesz rá az uniós támogatás.
Ma vannak olyan szakaszok, ahol legfeljebb óránként 80 kilométeres sebességgel közlekedhet a vonat. Ha a nagyberuházást elvégzik, épp a duplájára nőhet a sebesség.
(bama.hu)

Bródy János fia takarít, hogy elüsse az időt a kaliforniai börtönben