Kristóf Attila: (bántani kell vagy védeni )

MNO
2010. 08. 07. 6:28
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Jelenleg egy menő reklámszakember kilóra jóval többet ér, mint egy akadémikus. Valamire való cég nem lehet meg marketingcsapat nélkül, az úgynevezett üzleti élet alapvető, sőt döntő részét jelenti a reklám, s a legközvetlenebb módon kihat az életünkre. A média enélkül saját dugájába dőlne, a kereskedelem pangana és elbágyadna minden. A régi mondást nyugodtan kivetkőztethetjük önmagából emígy: „A jó cégérnek borra nincs is szüksége.” S bizony áruvédjegy is csak akkor lesz egy költő nevéből, ha híre egy alapvető reklámtevékenység, a műkritika szárnyra kel. Az úgynevezett fogyasztó, akihez a reklám szól, úgyszólván mellékes, nem az ő érdekeit szolgálja a marketing, bár közvetve – mint a gazdaságot mozgató erőnek – hasznából ő is részesül. A reklám megszűntével legelőször a kereskedelmi tévék sötéten énekelő sztárjaikkal együtt, a politikusok pedig – kampány híján – ugyancsak elveszítenék ragyogásukat. A jó választási kampányt bízvást a reklámtevékenység csúcspontjának nevezhetjük.

(Magyar Nemzet 2010. augusztus 7.)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.