Inkább az internetet választják

Az Union Biztosító felmérése szerint az ügyfelek 31 százaléka inkább interneten köt biztosítást, mint hagyományos módon, ehhez azonban olyan termékek is kellenek, amelyeknél kevés adatot kell megadni a szerződés megkötéséhez – közölte a biztosító.

MNO
2010. 09. 10. 6:39
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A 30-39 éves korosztály az, amely legjobban vonzódik az internetes biztosításkötéshez, 42 százalékuk választotta azt a felmérés során. Nem várt eredmény volt az, hogy még az 50-59 év közti megkérdezetteknek is a negyede választotta az online biztosítást.

A közlemény kifejti, hogy a hagyományos biztosítási termékek nem tehetők fel automatikusan az internetre. A vásárlók az olyan online biztosítást keresik, amely kevés adat megadásával hozható tető alá. Ugyan ezt erősítette meg szerdán a biztositas.hu internetes alkusz társaság az MTI-nek: ősztől több biztosító olyan egyszerűsített cascóval lép piacra, amelynél a szerződéskötéshez a kötelező gépjármű felelősségbiztosítás (kgfb) adatai elegendőek, és amennyiben használt az autó, nincs szükség helyszíni szemlére sem.

Az Union Biztosító tapasztalata szerint nem csak a szerződéskötést, hanem a díjfizetést, a kárbejelentést és a kapcsolattartást is interneten akarják intézni az ügyfelek. Az így szinte automatává tett ügyintézés olcsóbbá teszi a biztosítást. Ez például a cascónál 10 százalék árengedményt jelent.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.