A foci-vb is repíti őket

A német sportszergyártó Adidas AG 2015-ig 45-50 százalékos bevételnövekedést kíván elérni évi 15 százalékos eredménytöbblet mellett – derül ki a vállalat által hétfőn közzétett üzleti tervből.

MNO
2010. 11. 08. 12:49
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A világ második legnagyobb sportszergyártó cége 2015-re 17 milliárd eurós bevételt irányoz elő, a 2009-es 10,4 milliárd euróval szemben. A tervek szerint a cég működési árrése öt év múlva elérheti a 11 százalékot. Az Adidas a múlt héten hozta nyilvánosságra harmadik negyedévi eredményeit, amely szerint a vállalat nettó nyeresége 25 százalékkal, 266 millió euróra nőtt, bevételei pedig – az elemzői várakozásokat túlszárnyalva – elérték a 3,47 milliárd eurót, az egy évvel korábbi 2,88 milliárd euróhoz képest. A vállalat egy részvényre jutó nyeresége 2010-ben így elérheti a 2,68-2,70 eurót. Az erős eredményeket segítette az Adidashoz tartozó Reebok jobb teljesítménye, valamint a feltörekvő piacokon tapasztalt és a dél-afrikai labdarúgó-világbajnokságnak köszönhető nagyobb eladások.

A piacvezető amerikai Nike Inc. korábban azt közölte, a 2015-ig terjedő időszakra magas, éves szinten egy számjegyű bevételnövekedést vár. Az időszak végén 27 milliárd dollár éves bevételt tervez. A vállalat egy főre eső nyeresége évente 13-15 százalékkal nőhet. A sportszergyártók között a harmadik legnagyobb Puma AG is 2015 végére 4 milliárd eurós bevételt remél, erős, évi egy számjegyű növekedés mellett.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.