A Túró Rudi vezeti a listát

Lesz-e valaha népszerűbb bárki a Túró Rudinál? A Megasztár vagy az X-faktor versenyzőit kedvelik-e többen? Melyik kereskedelmi rádiónak van a legtöbb rajongója? Melyik mobilszolgáltató, sportszergyártó vagy élelmiszer-ipari márka ér el több embert a közösségi médiában, és kinek a kampánya hatékonyabb a rajongótábor növelésében? Ezekre a kérdésekre is választ ad az Image Factory Facebooker néven elindított oldala.

MNO
2010. 11. 04. 13:14
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Facebooker nemcsak pillanatfelvételt készít a magyar Facebook-oldalakról, de vizsgálja a rajongótábor növekedésének dinamikáját is – olvasható az Image Factory közleményében. Így akár napi szinten követhető, hogy mely márkák, mozgalmak, ügyek, szórakozásból vagy komoly márkaépítési szándékkal útjára indított oldalak érik el a legtöbb internetezőt a 2,1 milliós magyar Facebook-közösségből. A folyamatosan fejlesztett alkalmazás jelenleg ezres nagyságrendű magyar vonatkozású Facebook-oldalt tart nyilván, és monitoroz rendszeresen.

A különböző kategóriákba (többek között brand, arcok, kult, média, buli, helyi érték, közélet stb.) rendezett toplisták mellett a Napi Top 50 mutatja be az elmúlt 24 órában legnagyobb kiugrást elérő oldalakat. Így jól követhető a márkák közösségi médiában folytatott kommunikációjának hatékonysága is.

Összesített lista – Top 10

1. Túró Rudi – 205 ezer
2. I ♥ ALVÁS – 191 ezer
3. Showder Klub – 189 ezer
4. Kiss Ádám – 166 ezer
5. BALATON – 157 ezer
6. I ♥ NYÁR – 154 ezer
7. Rádió 1 – 142 ezer
8. I bet Hungary can get 1 million fans before any other European Country – 137 ezer
9. I ♥ Budapest – 127 ezer
10. Budapest – 123 ezer

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.