A tervek szerint a Hamburg–Frankfurt-útvonalon közlekedő Airbus 321-es gépeket fele-fele arányban töltik fel bioüzemanyaggal és kerozinnal. A tesztelés fél évig fog tartani. A szakemberek azt vizsgálják majd, hogy milyen hatással van a hajtóműre a bioüzemanyag, amelynek felhasználásával egyébként már a féléves próbaidő alatt 1500 tonnával kevesebb szén-dioxid jut a levegőbe. Az Európai Bizottság tervei szerint 2012-től a légitársaságoknak is részt kell venniük a szén-dioxid-kibocsátási jogokkal folyó kereskedelemben a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése érdekében.
(MTI)
Orbán Viktor: A brüsszeli háborús logika fokozódik















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!