Meglovagolják a retrohullámot

A Magyarországon is hódító retrohullámot meglovagolva egy fiatal vállalkozókból álló cég újraélesztette a nyolcvanas évek két magyar ruházati márkáját, a Seniort és a Métát; a szabadidőruhák modelljeit itthon tervezik és gyártják, magyar alapanyagokat használnak fel hozzá, a termékek értékesítését pedig webshopon keresztül végzik – írta a Világgazdaság.

MNO
2010. 11. 11. 7:18
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A cég jelenleg tapogatózik, hogyan reagál a piac a termékekre, ennek függvényében a jövőben szélesítenék a palettájukat, és felmerült egy saját bolthálózat kiépítésének az ötlete is.

A lap emlékeztet, hogy a hét évvel ezelőtt újjáélesztett Tisza cipő sikeres lett, az azt gyártó és forgalmazó cég ma már országszerte hat üzletet tart fenn (szemben a 2007-es kilenccel), működése stabil, árbevétele 2009-ben 154 millió, adózott eredménye 2,6 millió forint volt.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.