Milyen kommunikációra kell számítani a EU-elnökség alatt?

A kormány olyan kommunikációs stratégiát tervez, amely a magyar lakosságban tudatosítja, a külföldi nyilvánossággal pedig megismerteti Magyarország európai jelentőségű értékeit – közölte a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium (KIM) kormányzati kommunikációs államtitkársága az MTI érdeklődésére.

MNO
2010. 11. 24. 7:03
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Mint tájékoztattak: Magyarország 2011 első félévében esedékes EU-elnöksége alatt csaknem kétszáz „lakossági és kulturális jellegű, a nagyobb nyilvánosságot megszólító” kísérőrendezvényt szerveznek kisebb részben Magyarországon, nagyobb részt pedig több nyugat-európai nagyvárosban. E rendezvényekkel azt szeretnék elérni, hogy az elnökség idején a politikai célok mellett közelebb hozzák az uniót a magyar, Magyarországot pedig az európai polgárokhoz – hangsúlyozták, hozzátéve: a zeneművészettől a feltalálókig, a régmúlttól a jelenig több magyar értékre fel kívánják hívni a figyelmet. Kiemelték: a kormány különösen fontosnak tartja, hogy Magyarország elnöksége mellett januártól arra is nagy hangsúlyt helyezzenek, hogy 2011 az önkéntesség európai éve az unióban.

Célcsoportjaik között kiemelt helyen szerepelnek a fiatalok, az elnökség december végén induló, hivatalos honlapján pedig „minden eddiginél több teret” kapnak majd a kulturális tartalmak – ígérték. A kormány olyan szakmai partnert keres céljainak megvalósításához, amely képes a legjobb minőségű szolgáltatást nyújtva elvégezni az elnökséggel kapcsolatos lakossági és kulturális kommunikáció médiatervezési, médiavásárlási, továbbá kreatív tervezési és gyártási feladatait – közölték.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.