Seszták Ágnes: Makarenko Tomival mos

MNO
2010. 11. 04. 10:50
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Seszták Ágnes: A tévénéző nyakig van a buta, lenézős hirdetésekkel, amelyek simán hülyének nézik a fogyasztót. Kezdjük azzal, hogy reklámban már itt van Amerika, mert egy filmet nem lehet végignézni anélkül, hogy ne erőszakolnának bele isten tudja, hány reklámpercet. És végig kell szenvedned, ha tudni akarod a film végét, a bombasztikus fájdalomcsillapítótól az intelligens mosóporig. A gyógyszerreklámokat immár engedélyezik, ha valaki nem jártas az egészségügyben, készséggel bedől a hangzatos szövegeknek, amelyekkel becsalogatják a hashajtók, allergiagátlók, fájdalomcsillapítók, bélmozgásakadályozók vagy a prosztata működését térben ábrázoltak világába. Azt viszont nem kötik a fogyasztó orrára, hogy milyen hatással vannak a bűvszerek a májra, a vesére, esetleg a legnépszerűbb tabletták egyike miként képes gyomorvérzést produkálni.

(Magyar Nemzet, 2010. november 4.)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.