Seszták Ágnes: A tévénéző nyakig van a buta, lenézős hirdetésekkel, amelyek simán hülyének nézik a fogyasztót. Kezdjük azzal, hogy reklámban már itt van Amerika, mert egy filmet nem lehet végignézni anélkül, hogy ne erőszakolnának bele isten tudja, hány reklámpercet. És végig kell szenvedned, ha tudni akarod a film végét, a bombasztikus fájdalomcsillapítótól az intelligens mosóporig. A gyógyszerreklámokat immár engedélyezik, ha valaki nem jártas az egészségügyben, készséggel bedől a hangzatos szövegeknek, amelyekkel becsalogatják a hashajtók, allergiagátlók, fájdalomcsillapítók, bélmozgásakadályozók vagy a prosztata működését térben ábrázoltak világába. Azt viszont nem kötik a fogyasztó orrára, hogy milyen hatással vannak a bűvszerek a májra, a vesére, esetleg a legnépszerűbb tabletták egyike miként képes gyomorvérzést produkálni.
(Magyar Nemzet, 2010. november 4.)

Főhősök nyomában – itt a legnehezebb irodalmi kvíz, csak a legjobbaknak sikerül hibátlanul kitölteni!