Arab roadshow-ra indult a Turizmus Zrt.

Az Arab-öböl térségét érintő roadshow-ra indult a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) a térségből Magyarországra irányuló beutazó turizmusban érdekelt szolgáltatók együttműködésében – közölte a nemzeti turisztikai marketingszervezet hétfőn az MTI-vel.

MNO
2011. 05. 02. 17:32
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Dohában egy szakmai találkozón, Dubajban pedig az öböl-menti országok legnagyobb kiállításán, az Arabian Travel Marketen mutatkozik be Magyarország turisztikai kínálata a térség jelentős turisztikai döntéshozói és utazásszervezői előtt.

A közleményben emlékeztetnek: az MT Zrt. 2011. évi marketingtervében kiemelt terület az úgynevezett feltörekvő piacokon – köztük az Arab-öböl térségében – való megjelenés aktív turisztikai marketingtevékenységgel, amelynek része a mostani, Katart és az Egyesült Arab Emirátusokat érintő roadshow.

A Közel-Keleten mintegy 6 ezer utazási irodát, illetve touroperátort tartanak számon, amelyek mintegy 60 százaléka három országban – Szaúd-Arábiában, az Egyesült Arab Emirátusokban és Egyiptomban – koncentrálódik, és többnyire kisebb helyi irodaként működik.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.