Dohában egy szakmai találkozón, Dubajban pedig az öböl-menti országok legnagyobb kiállításán, az Arabian Travel Marketen mutatkozik be Magyarország turisztikai kínálata a térség jelentős turisztikai döntéshozói és utazásszervezői előtt.
A közleményben emlékeztetnek: az MT Zrt. 2011. évi marketingtervében kiemelt terület az úgynevezett feltörekvő piacokon – köztük az Arab-öböl térségében – való megjelenés aktív turisztikai marketingtevékenységgel, amelynek része a mostani, Katart és az Egyesült Arab Emirátusokat érintő roadshow.
A Közel-Keleten mintegy 6 ezer utazási irodát, illetve touroperátort tartanak számon, amelyek mintegy 60 százaléka három országban – Szaúd-Arábiában, az Egyesült Arab Emirátusokban és Egyiptomban – koncentrálódik, és többnyire kisebb helyi irodaként működik.
(MTI)
A bukott budavári baloldali vezetők 70 millió forintot osztottak ki maguknak a távozás előtt