Nem ejthetik ki a szájukon a Twitter és a Facebook szavakat

Nem ejthetik ki a jövőben a közösségi portálok neveit, így a Twitter és a Facebook szavakat a francia televíziók és rádiók adásban lévő kollégái, mert a médiahatóság szerint a népszerű oldalak nevének használata reklámozásnak minősül.

MNO
2011. 06. 07. 18:25
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az állomások továbbra is beszélhetnek a közösségi hálóról, annak két leglátogatottabb helyéről, de csak úgy, hogy körülírják őket – írta meg internetes oldalán a BBC brit közszolgálati csatorna (www.bbc.co.uk). Internethasználók szerint a kormányzat túlságosan is nagy lelkesedéssel szabályozza az újmédiát és az internet világát. A francia műsorszóróknak nehéz dolguk lesz, mert más országok példáját követve szintén jelen vannak a közösségi portálokon, mindenekelőtt a Facebookon és a Twitteren, hogy még szorosabbra fűzzék a kapcsolatot a közönséggel.

Francia álláspont szerint a piacvezető szereplők emlegetése csak további reklámot jelentene a honlapok számára, a kisebb közösségi portálok azonban vegyes érzésekkel fogadták a szigorítást. „Egyensúlyt kellene találni a szabadság és a méltányosság között” – mondta Emmanuel Cassimatis, a Goodwizz.com nevű oldal alapítója.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.