A mintegy 97 millió forintos európai uniós támogatással megvalósuló projekt képzéssel is párosult, célja pedig az volt, hogy a folyamatos fejlesztés kultúrájának és eszközrendszerének elméleti megismerésével a cég dolgozói képzettebbek legyenek, így jobban tudják ellátni feladataikat a jövőben. A projekt kivitelezése során ezenkívül külön figyelmet fordítottak a nemek közötti esélyegyenlőség megvalósulására és a fenntartható fejlődésre – olvasható a közleményben.
A 140 éves hagyományokkal rendelkező, mára egyetlen nagy magyarországi édesipari cégcsoportnál a projekt keretében a vállalat dolgozói és középvezetői elméletben, illetve gyakorlatban is elsajátították a Toyota által kifejlesztett, úgynevezett „Lean menedzsment” módszereit.
A közlemény szerint az itt megszerzett tudás képezheti az alapját a Lean mint gyártási rendszer bevezetésének, amit a közeljövőben tervez a csokoládégyár.
(MTI)
Tapsvihar és ováció fogadta a magyar kormányfőt a patrióták nagygyűlésén