A kettesével rajtvonalhoz álló versenyzők több tucatnyi futamban mérték össze ügyességüket és járművük erejét. Az álló helyzetből startoló versenyzőknek a mintegy háromszáz méteres távot kellett megtennie, a legjobbaknak alig több mint tíz másodperc alatt.
A versenyen kiderült, nem minden az akár hétszáz lóerős gépeken múlik, sokat számít a sofőr rutinja és az, miként kezeli a kuplungot és a sebességváltót. Feltéve, ha nem automataváltós járgánnyal állt rajthoz a versenyző. A technika ugyanis nem egy indulót megtréfált: akadt olyan sofőr, akit kétszáz lóerővel gyengébb motorral rajthoz álló vetélytársa hagyott faképnél kézi váltós járművével.
A rajthoz álló kamionosok különböző taktikákat választottak, volt, aki szépen komótosan pakolgatta följebb a sebességváltót, míg mások járművüket sem kímélve füstölő motorral és kerékkel lőttek ki a starttól.
Az esélyegyenlőség biztosítása érdekében a vegyesen induló versenyzők időeredményeit négy kategóriában értékelték: amerikai kamionok, 420 lóerő alatti, illetve feletti teljesítményű nyerges vontatók és platós járművek. Az abszolút győztes Veszelka Györrgy vasadi kamionos lett Ivecójával.
(MTI)
Felháborodtak az olaszok, miután migránsok csoportosan erőszakoltak meg egy menyasszonyt















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!