Kárpótlást kapott a hercegi pár

Kárpótlást kapott Vilmos herceg és felesége a British Airways légitársaságtól, mert elromlott az őket amerikai látogatásukról hazaszállító repülőgép fedélzeti mozija.

MNO
2011. 07. 20. 11:37
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Vilmos – Károly brit trónörökös és a néhai Diana hercegnő elsőszülött fia, aki édesapja után a második a trónutódlási sorban – és Katalin hercegnő július elején tíznapos túrát tett Kanadában és az Egyesült Államokban. Ez volt az első hivatalos külföldi látogatásuk házaspárként. Odafelé a kanadai légierő egyik utasszállító repülőgépe vitte őket Londonból Ottawába, a körút végén pedig Los Angelesből utaztak haza a British Airways menetrendszerű járatával.

A Daily Mirror szerdai beszámolója szerint azonban a gép első osztályának fedélzeti mozirendszere felmondta a szolgálatot, így Cambridge hercege és hercegnője – ez a pár hivatalos titulusa az április 29-i világraszóló esküvő óta – üres képernyőt volt kénytelen nézegetni a tízórás repülőúton. A British Airways elnézést kért az érintett utasoktól, akiket 200 fontos (60 ezer forintos) vásárlási utalvánnyal, illetve plusz törzsutaspontokkal kárpótolt.

A hercegi házaspár a brit lapnak nyilatkozó utastársak szerint nem vette nagyon a szívére a fedélzeti mozi hiányát. Az egyik utas elmondta, hogy Vilmos és Katalin kényelmes utazóruházatot öltött, és mindenkivel nagyon barátságos volt.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.