Az üzletember arról tájékoztatott, hogy az elkövetkező két évben öt új célállomásra szállítanának utasokat az ázsiai–csendes-óceáni térségben, s ebből egy vagy kettő lenne Kínában. A légitársaság legnagyobb ázsiai piaca Japán, de arra törekszik, hogy bővítse kínai jelenlétét. Az idei évben új járatot indított a déli Hsziamen városba. Ezzel együtt az Air France–KLM összesen nyolc kínai városba szállít utasokat.
A társaság májusban az utasszállító kapacitások 5,9 százalékos növekedése mellett 4,9 százalékkal növelte utasforgalmát, így némileg romlott a kihasználtsági mutatója. A vállalat akkori tájékoztatása szerint a vártnál kedvezőtlenebb keresletet elsősorban az észak-afrikai és közel-keleti politikai helyzet, illetve a japán természeti csapások negatív hatásai okozták.
(MTI)
Továbbra sincsenek megnyugtató válaszok a Magyar Péter-féle Diákhitel szerződésekről