Kínában terjeszkedne a francia légitársaság

Az értékesítését tekintve legnagyobb európai légitársaság Air France–KLM legalább évi 20 százalékkal növelné értékesítési árbevételét Kínában – mondta Marnix H. Fruitema, a társaság ázsiai térségért felelős elnökhelyettese a Reuters hírügynökségnek adott interjúban szerdán.

MNO
2011. 07. 06. 9:09
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az üzletember arról tájékoztatott, hogy az elkövetkező két évben öt új célállomásra szállítanának utasokat az ázsiai–csendes-óceáni térségben, s ebből egy vagy kettő lenne Kínában. A légitársaság legnagyobb ázsiai piaca Japán, de arra törekszik, hogy bővítse kínai jelenlétét. Az idei évben új járatot indított a déli Hsziamen városba. Ezzel együtt az Air France–KLM összesen nyolc kínai városba szállít utasokat.

A társaság májusban az utasszállító kapacitások 5,9 százalékos növekedése mellett 4,9 százalékkal növelte utasforgalmát, így némileg romlott a kihasználtsági mutatója. A vállalat akkori tájékoztatása szerint a vártnál kedvezőtlenebb keresletet elsősorban az észak-afrikai és közel-keleti politikai helyzet, illetve a japán természeti csapások negatív hatásai okozták.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.