Nem tudjuk, mit vásárolunk?

A magyar fogyasztók bíznak az élelmiszerek csomagolásán lévő címkék információiban, de a többség csak részben érti a leírtakat – közölte a Nielsen piackutató cég hétfőn.

MNO
2011. 07. 18. 12:42
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Nielsen 55 országban, köztük Magyarországon végzett felmérést az élelmiszerek csomagolásán lévő információkról. A kutatás szerint a magyar fogyasztók nagyobb része tartja pontosnak és hitelesnek a címkéken lévő tájékoztatót, mint 28 európai ország átlaga. Magyarországon legtöbben a kalória-, zsír- és vitamintartalomra vonatkozó adatokban bíznak.

A felmérés szerint a magyar fogyasztók 34 százaléka mindig bízik a frissességre vonatkozó információban, 28 százaléka pedig mindig hitelesnek tartja a tájékoztatást az adott élelmiszer természetes voltáról. A Nielsen tájékoztatása szerint a magyar fogyasztók 31 százaléka csak többnyire, míg 61 százaléka csak részben érti meg a csomagoláson lévő információt.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.